hOOOOOOdsfred

hej eller hallå eller HAJ!
jag sitter och kollar på apor som krigar med varandra de är skoj lika skoj som att jag inte har varit i skolan på hela veckan , ( mamma jag har varit i skolan varje dag)   i morgon är de fredag ska bli riktigt skönt efter en hård jobb vecka i skolan , kan typ inte andas på lektionerna så mycket jobbar jag , fan vad jag duktig.
på måndag ska jag byta grupp till kurdomars klass kanske lite kuligare ....  jag är hungrig jag tänker inte äta nå mera den hära dagen har ätit för mycket har säkert gått upp 3 kilo denna daG!  stefan läste du detta? DENNA..!!
i morgon kommer famor o farfar hit de betyder tyst här hemma efter 12 ,ska bli fader! 
på tisdag ska jag o joss börja gymma fettet ska brinna av oss, de kommer sluta att vi gymmar i 1,2 dagar sen orkar vi inge mera de är okej!    ciggen ska höjas också , tim sa att dom ska kosta upp mot 70 kronor , men han kanske driver jag är lättlurad. jag ska sluta röka med morsan  de blir bäst så ( kanske).!  igår kollade jag på wallander kunde inte sova efter de och sen när jag väl somnade så drömde jag mardrömmar de var kul nästan så jag började garva i sömnen ..   jag skriver enbart de hära bara för att elliinor ska ha något att läsa . eftersom de är så många som läser min roliga blogg så kan jag blogga lite till  kul va?   hmmm aa annars då ? jo jag ska låsa upp min iphone inom snar framtid också kul ja , men mindre kul att försäkringen inte gäller då och jag är ganska slarvig av mig så de kommer inte sluta så bra tror jag.   sen har jag blivit lurad av min bror på hans gant klocka jag har köpt den  inte smart av mig eftersom jag inte ens har nå mera pengar efter jag köpte den , och jag har inte ens fått den ännU???
okej nu orkar jag inte skriva nå mera elllinor , hoppas du fick en kul läs stund!
en riktig fin bild på mig och ellinor , vi lyckades inte med att ta bilden bra , men vi lyckades vara fina på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0