nlaaaaaaaaaa

hallå , min dag sög igår verkligen :D min mobil blev snodd hahahah jävla skämt.
vem fan orkar sitta och vänta på att försäkringsbolaget ska skicka en ny mobil om kanske 2 veckor, JOOOOOOOO jag , e ller är ju illa tvungen. inte fan har jag mitt comviq kort heller så jag kan ha ngn annan mobil , de suger .
jaja längtar tills imorgon !  man blir fan lidande utan mobil helvete jag måste upp halv 7 varje dag nu eftersom jag inte har något alarm eller ngn ful väckar klocka, men får trevliga mornar med min kära bror " nathalie du ska upp  nu eller vill du komma försent ? eller juste du kanske kan ställa alarmet med din mobil"    jag kanske måste fixa mig lite eftersom jag ska gå till bussen om en kvart och sitta på en buss utan musik sköööönt! kanske kan fråga snällt om jag får ta pappas mobil och lyssna på madonna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0