iphone jävel.

fan vad trött jag blir på telefon helvete , att de ska vara så jävla svårt att skapa ett jävla konto på itunes , daniel och jag har suttit och krigat i år och dar och nu lämnade han mig med skiten själv snäll grabb,daniel köpte en iphone han med så nu får jag ha kvar min iphone blir igen blackberry menmen.
skolan i dag var så seg så jag ville bara spy påren , hade orgentering i 3 timmar också jävla träsk vare allt.
min dator har åkt i golvet i natt i sömnen råka jag putta till stolen så datorn flög ner , tur att datorn klara sig haha.
ska snart börja fixa mig för att möta danni och ella får se vad vi hittar på för skoj.
 nu ska jag fortsätta kriga måste ringa någon som  kan hjälpa ,vem?????? iphones jävla kundservice har väl inte öppet kanjag väl gissaaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0