:D

hallå, söndag nu igen känns otroligt segt som alla andra söndagar.
men den hära veckan blir kort för imorgon blire en vanlig skoldag sen mot kvällen drar jag och michelle till stockholm och blir där tills tisdag och på onsdag äre vanlig skoldag sen torsdag & fredag är vi lediga hur skönt som helst.
igår grillade vi tjejer hos josefine var hur mysigt som helst när vi hade grillat klart och sånt så drog vi upp till dennis och var där tills alla drog home.  jag vet inte hur många samtal jag fick under natten om daniel han verkar inte klara sig så bra på fyllan inte haha mupp.  
imorse vaknade jag halv 8 kunde inte somna om hur trött jag än var , så slog på en film och kika, sen ringde michelle och fråga om jag skulle med och kolla fotboll så vi drog och kollade fotboll i fagersta hsk förlora trååk.
nu sitter jag här och väntar på att åka och köpa godis hih.

nu ska jag plocka upp lite efter gårdagen vi hörs puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0