bad boys

hallo. var ett litet tag sen jag skrev men har inte  haft lust har somnat runt 9 varje kväll är så jävla trött efter springningen men hur skönt som helst , och nu kör vi i veckan igen skööööönt.  
 idag har jag väl inte gjort så mycket kom nyss in har varit ute och umgåtts med tove linda & josse hur trevligt som helst och de är sånt jävla underbart väder!
och helgen har varit underbar bara varit med mina stjärnor.
 imorgon äre måndag igen och skola känns ju inte så speciellt skönt , men bara att bita ihop.
nu ska jag fortsätta att städa mitt rum sen gå och posta ett brev så de inte blir försenat skulle ju inte vara så bra. sen krypa ner i en nybäddad säng  .pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0