tjoooooooooo

hallå.   
söndag och skola i morgon kan ju inte bli bättre haha.
fredagen tog jag och alicia de bara lungt har vi egentligen gjort hela helgen, vi drog till mickaela ett tag och umgicks men henne .
vaknade vid 10 på lördagen fyfan , har börjat vaknat tidigt varje helg nu , andre ringde och frågade om jag och alicia ville följa med han och adde och kolla cross , hade ingenting för oss så vi följde med , andre kom hit och hämtade mig sen åkte vi och hämtade upp alicia sen till köping och hämtade adde,  när vi kom fram till kungsör och skulle kolla vare sviiiiiin kallt, kollade på pontus den jävla muppen. gick åt helvete för han med haaha, dom körde hem mig och alicia till mig efter , vi gjorde itne mycket , sen kom dom tillbaka , vi tog de bara lungt hela kvällen.   somnade runt 3 .
och idag har jag inte gjort ett skit mötte alicia vid 6 vi käkade pizza och åkte hem till mig och nu sitter vi här och väntar på att klockan ska bli 9 så vi kan kollla tv! 
nästa helg så blire tjejkväll hos mig sen vidare till stan och bowla , så nu vet ni tjejer att vi kan vara hos mig innan  bowlingen! haha.   
och den hära veckan har vi nationella i engelska också kommer gå åt helvete !!
jaja nu har jag ingeting mera att skriva vi hörs . puss=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0