omen 3

tjaaaaaaaaabba!!
alltså det är något psyk mina ben gör skiiit ont kunde förfan inte ens röra mina stackars ben imorse när jag och alicia skulle gå upp.
igårdå. jag oich alicia segade hela dagen fram till6 då åkte jag till min moster och firade kusin sen drog jag till gårn där alicia väntade . Vi drog till stan med rawkar homan och hawkar käkade donken satt svin fint! var i stan ett tag, när vi alla höll på frysa ihjäl hoppa vi in i bilarna och drog hem , jag och alicia drog och träffade några folk och drack med dom . vid 2 skulle vi röra oss hem JAPP vi stod och skrek på varandra på samhället ,vi hittade ingen toa, jag var dryg, alicia frös . jag kom med en bra idé att vi skulle gå hem till mig , alicia gick enbart med det för hon inte orkade med mig , alicia ville springa hem till mig jag ville gå för det var kallt , ingen ville hämta oss , stackars barn som har fått fina inspelningar på sina telesvar, när vi kom hem fick jag bara se OC lite innan alicia stäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0