...

haaallå:D
är på bra humör för första gåmgen på länge känns de som haha.
skolan idag var riktigt seg men maten var svin fin tacos:M efter skolan så drog jag och gymma med elin och amanda riktigt skönt.  åkte hem la mig i sängen och lyssna lars winnerbäck och somnade en timme vaknar av att alicia den muppen ringer och säger " du har sovit mer än en halvtimme nu" haha ååh , gick upp satt vid datorn ett tag sen städa jag mitt vidriga rum fyfan vad äckligt det var uääh. nu sitter jag här nyduschad och vild ska ut och röka och vänta på min dator  som kommer hem idag som har varit på lagning hÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGt.
ska träffa aliz idag också får väl se vad vi hittar på något roligt läre ju bli.
nu ska jag ut sen fixa mig vi hörs PUSSS:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0