..

jag ärrrrrr cp glad, dels för att jag har slutat jobba o att jag ska köpa ny mobil! hihihihi
har äntligen övertalat pappa att köpa min iphone haha fattar inte vad han ska ha den till men de funkar säkert!
igår var de sista jobbdagen något skönt kanske, fick skjuts hem av jocke sen drog jag till linda vi gjorde typ inte ett skit, fick skjuts hem runt halv 9 , gick o la mig och skulle kika gossip girl o väntade på ett samtal , jag somnade haha somnade klockan 9 på fredag de är grejer de,så jävla skönt jag sov ingen som kunde störa mig .  vaknade runt 12 av att min cp bror fråga" ska du inte jobba"  bra drygt.  
idag ska jag mysa med ellinor mhii .   nu ska jag klä på mig o sen köpa hårfäääääääärg nice!
pusss babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0