..

jag orkar inte jobba en jävla dag till är så jävla trött på skiten åh!
jag ska igentligen behöva sova såhära dags men nej jag ska envisas med att sitta vaken bara för att, klockan står på kvart över fem och bussfan går sex inte har jag en jävla aning hur mycket pengar jag har kvar på kortet heller vet inte ens om jag kommer på bussen känns kul.  jag vill ha som alla andra sommarlov kunna sova ut hur länge man vill o bara mysa!  me näääru, stå och slita på ett jobb vara dö trött när man kommer hem o somnar o vaknar lagom när man ska till jobbet igen de är livet de .
aja helgen var grym, drog oss in till pm och hängde där som alla andra muppar gjorde men de var grymt kul.
neee nu ska jag lägga mig ner o kika gossip girls som jag äntligen har fått tillbaka , har saknat dom sen i julas GREAT.
PUSSSSSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0