heeeeeeeellu

har inte skrivit på ett bra tag nu men har inte haft lust .
har faktis vart nyår också hur kul som helst mycket folk och mina underbara tjejer så kunde det nog inte bli bättre, kan berätta lite vad som hände,  jag och alicia fixade oss här hemma sen drog vi till michelle där vi var ett tag sen gick vi hem till natalie och festade vidare där kom massvis med roligt folk , mådde lite dåligare mot slutet så drog hem till min bajsunge och sov eller nej det gjorde jag fan inte somnade kanske i 1 ,2 timmar vaknar upp med mensvärk låg och gnällde över det ett bra tag men inte fan ville han visa lite medlidande så jag gick och duscha kunde ju önska att pojkstackarn hade ett jävla badkar eftersom jag hade somnat i duschen från 4 till 6  skapligt ont  i ryggen , fick en alvedon som inte hjälpte ett skit men somnade om vid 7 iaf .     det var den nyårsafton de men var riktigt roligt . 
nu tänker jaginte sitta här mera ska hämta bullar och saft ehehe.
vi hörs pusss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0