från början till slut

hallå!
fan vad irriterad jag är,   jag sov hos mamma i natt och trodde vi började 8 som vanligt men när jag är på väg hem till pappa för att byta kläder skriver alicia att vi börjar halv 10  jag som var så trött imorse:(
vi ska iaf åka pulka med hela 9;an och barks klass hahahahah jag ska kötta alicia och bark i nacken så dom får en kul fredag med några stygn i nacken det är doms fel enligt mig att jag inte visste om att vi började halv 10 men vafan lärarna har ju inte sagt ett skit till mig sooom vanligt.  
Ska fan leta på termobyxor som inte ens finns orkar inte ha mjukisbyxor sviin kallt ju!!
IDag har jag inte en aning om vad som händer men det visar väl sig, och på lördag skulle jag träffa aliciaaaa får väl se vad som hääänder.
nu ska jag äta buuuuuuullar  eheh.
hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0