after the loooooove

shooooo haha.
sitter här och är ny duschad och vild, men det är fan svin kallt skulle fan aldrig ha duschat eller jo för det var ju varmt haha.   
Idag ställde jag klockjäveln på 12 och alicia den sega fan skulle komma vid 2 klockan är 3 nu och nu säger hon kommer " snart "  viiiiiiiilken snart .    vi ska göra min jävla engelska läxa som jag inteh ar gjort klart ännu kanske ett halvår sen .  vi skulle in till stan vid 4 nu blire 5 eftersom HON FÖRSOV SIG!!!  och hon segar nu som en tönt jag är hungrig hon skulle hjälpa och göra mat som vi kommer göra 1 minut i 5 så vi missar bussen kasnke.
vet inte ens hälften vad jag snackar omeheeeeee.
skolan börjar i morgon också  hääärligt  , skulle vilja ha några veckor till som nog alla skulle.

nu ska jag iaf börja laga mat hoppas jag hinner bli klar med maten så hon får äta kallmat för här ska hon inte få värma i mikron!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0