when love takes over

hallådär.
sitter hos babis och lodar.
Helgen har sugit eller lite kanske , har varit ganska lung
fredag röjde vi lite, lördagen tog jag det lungt med min sötnos vi somnade riktigt tidigt redan vid 11 , haha kändes inte som mig att somna elva en lördags kväll , menmen var iaf pigg på söndags morgonen , tog det lungt hela söndagen också ,  och idag har jag och elin tagit en fika sen vart ute sen träffa jag rebecca och pratade med henne ett tag och nu sitter jag här, ska snart dra mig hem skönt! hehe..
åååh kryssningen blev av!!!  fan vad glad jag bllllllev när barkis ringde och sa det gjorde typ min dag haha.
nu ska jag hem . vi hörs puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0