number one

hallå det var ett jävla tag sen, haha nej men har inte orkat skriva så nu får vi se hur länge de hära går då.
vi har äntligen fått lov och de tackar jag fan för, och när fan ska snön bort är så jävla trött på den så det är sjukt.
aja i fredags firade vi elin hur kul som helst , vi var först hos elin och drack och åt sen röjde vi lite sen drog vi till linnéa var där ett tag sen så gick alla hem , gick med rebecca och emelie en bit sen ringde jag bobo den muppen han körde mig till lustigkulla där sofie och dom var så vi var där ett tag träffade jelly ponken också! haha.  
lördag då hade ingen ork att göra något ville egentligen vara hemma hela dagen men det lät för emo haha så jag drog till mickaela där rebecca linn och simone var , blev lite dricka där med lika bra !  har inte en aning när jag drog hem därifrån. 
SÖÖÖNDAG idag och jag & aalicia funderar på att dricka lite det visar väl sig , vafan vi har ju loooov!!
haha vi hörs puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0