...............

hallu.
sitter här och segar har inte ett jävla skit att göra har kollat alla bloggar och kolla allt man kan kolla.
väntar på att elin ska sluta skolan men det verkar hon ju aldrig göra jävla hemkunskap.... 
hade föresten nationella i svenska idag del 2 gick väl helt okej men så jävla drygt att de är i 3 timmar och att man måste sitta kvar tills det har gått 3 timmar fast man är klar,eller okej 20 minuters rast läääänge.  
blir tokig på skolan finns inte en jävla dag man måste plugga + imorgon äre matteprov men kan det lite iaf kommer säkert endå gå skit får väl tillbaka provet med ett ig då jävlar blir jag glad fiifan .nej.
VILL ha helg som  vi får imorgon kanske mest skönt, och på lördag blir det kryssning ÄNTLIGEN! har fan väntat i 120 år känns de som :D  

min navel piercing är helt åt helvete nu efter typ 2 år börjar de bli infektion sVIN BRA .!
ska färga håret idag också ljusbrunt kommer tappa hälften det är ju bra..
ska fixa mig nu så jag är klar när hon messar . PUSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0