calling out

hej :D 
sitter här tvär mätt mår illa bara jag tänker på mat nu , inte så bra .
Igår så tog jag det lungt på dagen mådde inte så bra sen drog jag till alicias mamma och lite senare kom madde och sofie vi satt där och drack litegranna , efter en timme ungefär kom tommi fredrik och richard och hämtade oss och vi alla begav oss till alicias pappa och fortsatt där, och där rullade det in folk, kvällen blev helt okej.  sen när jag skulle gå hem så ramlar jag ner från fetaste trappen UTOMHUS! har så jävla ont  i bena och armarna vill bara grina hela tiden när jag kommer åt .
idag ska jag bara tat lungt.  imorgon äre skola också suuuger!
nuska jag dra vi hörs pusss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0