ängla barn

hooooooooooooola! haha var fan längesen jag läste spanska , eller inte läste jag det men hade det som språkval , det var nog det sämsta jag någonsin har valt här i livet, hur många blev inte utkastade hur många var tvungna att byta från spanska till eng/sv för att dom inte lärde sig , hur många var vi inte i spanska gruppen och hur några är dom idag haha, saknar faktis våran första lärare hon var king! jaja nog om spanska nu, idag har jag inte gjort mycket var i skolan hade bara 2 lektioner, sen åkte jag och mamma till stan, först åkte vi till polisi gick helt okej, sen blev det donken satt fint de!
har inte gjort mycket mera idag. Imorgon måste jag vara kvar i skolan hur längesom helst kännst det som , skriva klart mitt so arbete som jag jobbar själv med:(   suger!!
är trött men endå inte psyk,  vill lägga mig i sängen och kolla film men orkar jag ? neeeeeeeej såklart itne.

imorgon ska allt in för kryssningen och sen äre inte långt kvar , fyfan vad jag längtar IIIIIH.
det som händer i findland stannar i findland right?  hehehe.

och den hära jävla snön den tar fan kål på hela mig är tvär sur jämt nu förtiden men hur skönt äre när man ska gå till bussen när det snöar utav helvete och allt åker in i jackan & det är kallt om händerna,  jag har bestämt mig att inte en jävla sommar dag hur varm dag som helst klaga på att det är varmt, ska aldrig göra det!!

nu ska jag kolla lite bloggar  och sen ta ur tummen ur röven och flytta mig till sängen vi hörs puss!:)
jag och min bebis för längesen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0