rock that body

haalllu, kom nyss ur duschen så nu är jag nyduschad och vild. 
sitter och väntar på maat som daniel skulle ta med sig hem ,eftersom vi är själva hela helgen så kommer maten bara bestå av skitmat fint de. 
skolan idag blev en kort dag men hann iaf med 2 nationellaprov gick skapligt bra . 
somnade på en gång när jag kom hem och vaknade av att mupparna kom hem dryga jävlar.   funderar också på att städa mitt rum tills daniel kommer hem för de ser fan inte okej ut här inne , fullt med glas på golvet efter mitt fina glas som gick sönder :(  jävla klantarsel!!
nu blir de städa , fix , sen draaaa här ifrån och träffa några ungar jag inte har sätt på tiotals år .
vi hörs puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0