inget att förlora

hallu.  vaknade klockan 7 var skit förbannan av folk som snackade hela jävla tiden fan klockan 7 på morgonen gå och lägg er! somnade iaf om till 9 vaknade av att idioterna pratade lika jävla mycket igen och blev lika arg och då drog dom skönt vare ! somnade om och vaknade vid halv 3 av att daniel frågade om jag skulle med ut, fan vad jag hatar att sova med folk ska aldrig mera göra det!!!!! har varit sur hela dagen fram tills nu , satt på gammal och bra musik och då gick humöret upp great! igår umgicks jag med michelle och fan vad mysig hon är att umgås med ja misstolka inte de nu. lixom personen är så jävla jordnära och härlig.
egentligen har jag inte alls tid med de hära men fick en andledning att inte börja fixa mig , ( daniel tog plattången) haha .   kanske ska börja fixa mig endå det lönar ju sig iaf till slut eftersom jag inte kanske behöver stressa ihjäl mig senare vi hörs PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0