fff

fan vad jag hatar min dator jävla snordator!!!  bara stängs av sådära utan andledning den var lite varm men vafan. ååh ,  sitter här och orkar inte göra ett skit är så jävla seg efter inatt.  sov till
4 idag bästa jag har gjort på år o dar!    ska snart börja fixa mig sen beger jag o michelle oss till moster o kikar millenium sen vidare blire nog hur bra som helst.

+ att jag har ångest!  lite jävla ångest att jag köpte min iphone eller nej ajg älskar den haha men så jävla mongodrygt att ha en fin räkning som kommer hem snart , ska fan sluta ringa o smsa ! 
ska nog lura på daniel telefonen så jag kan köpa en blackberry hhihhhhh.
 jajaaaaaaaaaaa fixa sig vare ja . hÖRSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0