what you waiting for ?

hallå där.
sittter här tvär mätt och skapligt trött.  känns som jag inte har sovit ett skit inatt fast jag har sovit hur skönt som helst hmm.    Aja igår drog vi iaf till ellinor och där vare folk vi satt och pratade och rökte lite vattenpipa.  Efter de drog jag ellinor och alicia till ante där de också var folk,  efter ett tag träffade vi bobo wickey och ristau haha blev ungefär som vanligt " så vi åka till donken för att köpa en jävla glass!?"     " soppatorsk och foppatofflor"  haha ellinor var väldigt smart och sparkade sönder tanklocket  smart tjej .
vi drog vidare till aho sen sen drog vi hoooome.
idag har jag ingen aning vad som händer , men de visar nog sig.
nu ska jag väcka daniel och be han hjälpa mig , vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0