show me love.

hallu väänner.
hela dagen igår sög nog ungefär..   skolan var ur tråkig och efter så följde alicia med mig hem sen när vi nästan var hemma så kom jag på att min väska låg i skolan och mina nycklar låg där i   så vi skulle åka till kolbäck sen tillbaka till skolan igen sen när vi åker förbi mig så ser vi att daniels bil står här hemma så vi hets trycker på " stop" knappen när den väl stannar så springer vi hem , men daniel hade såklart åkt + att de regnade ville bara skjuta mig själv.
jaja.  när vi väl kom hem så gjorde vi inte mycket vid 6 ungefär  drog vi in till stan och köpte jacka blev en svart en.
sen tog vi kvart över 8 tåget hem fick lite roligt sällskap av omar och david.   När vi kom hem så gick jag till min moster och alicia hem .  drog hem vi 10 ungefär somnade på en gång när jag kom hem , kul dag va!!
idagdå , var inte så jävla trött när jag vaknade drog mig till skolan och hade no , var helt okej kändes iaf bra.   sen efter de hade vi idrott men var inte med , och efter så skulle vi ha hemkunskap men hade så ont i huve så gick hem.
och nu har jag nyss vaknat .   får se vad som händer idag.     läääääängar till i morgon!!
vi görs senare babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0