please don't leave me .

hallu.
vaknade upp av att michelle ringde hur tidigt som helst eller vid 1 men var svin trött.
igår så drog ju jag michelle och rebecca till stan hittade byxor leggings och lite tröjor som behövdes verkligen..
de blev massvis med strul i stan men när allt blev klart tog vi kvart över 8 tåget hem,  drog hem till rebecca på en gång sen vidare till janssen där de blev skit ,  jag och michelle drog och mötte pontus rasmus acke och mange vi var med dom ett bra tag , sen drog vi in till donken svin fint!
kom hem runt halv 3 tror jag klockan var somnade på en gång .
Idag får jag se vad som händer , vill bara ta de lungt hur skönt som helst, michelle undrade om jag skulle med henne och hennes mami på bio  så tror det blir de. men de visar väl sig.
nu ska jag in i duschen sen fixa mig lite vi hörs .
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0