morning after dark.

haaaallu.
var ett tag sen jag skrev men har inte riktigt haft tid.
aja kan berätta lite vad som hände i helgen.
ifredags så var vi tjejer svin sega och orkade inte göra något alls , utom alicia och elli dåå!
men jag elin michelle jullan och josse kikade film hemma hos elin med massvis med gott och mys  .
lördagen var vi lite mera taggade så jag elin alicia och ellinor drog hem till ellinor och krökade lite sen vidare till don där jag var ett litet dag , sen drog jag till donken med daniel och hans muppar svin fint!!
söndagen tog jag de lungt bara...
nu tjatar jesper som han har gjort ett antal gånger idag om bilderna , och snart kommer elin den muppen och fråga om jag har hittat kamerasladden ,  så nu ska jag fan ta och lägga in dom så dom får dom!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0