mitt liv

halllllu.  
har precis fixat klart nästan allt skolarbete väntar på att alicia ska logga in på msn så får hon hjälpa mig med det sista . 
Idag var jag ledig eller nej , vi skulle till kz men eftersom jag inte ska gå på en skolan så kändes de inte ens värt att gå dit så jag tog en sovmorgon skönt var de iaf. 
vid sex åkte jag och mötte elin vi tog en fika en snabbis blev de eftersom dom stängde. 
vi gick mot gårn efter var där ett ett fan vad det är tråkigt där , förstår inte hur mycket jag & alicia var där förut varje dag så var vi där till 5 till 9 haha .  
sitter på min gamla dator för orkar inte sätta på min haha lat som jag är, fan vad gamla bilder & låtar de finns här som väcker minnen  hihi.  ska nog lägga upp några fula bilder haha.
Imorgon äre fredag också känns inte ett dugg som de tror de blir en lungt kväll med tjejerna de visar väll sig .
nu ska jag lägga in bilderna sen kika andra bloggar OCH NU LOGGADE ALICIA IN PERFA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0