för alla dom

hallå.
armen känns lite bättre en vad den gjorde igår fyfan vilken jävla dag de var igår.
jag har ju fortfarande lite ont och kan inte sträcka upp armen helt men det får väll duga,  och vilket jävla helvete de var inatt jag sover ju alltid på den sidan jag har tagit sprutan på alltså vänster, blev besviken att jag inte kunde ligga på den inatt haha.:(   men jag är ju så jävla envis så jag tänkte " men jag lägger mig på den hur ont de än gör" hahah imorse när jag vakna kunde jag knappt dra ut den jag är ju ganska smart..
Skolan idag var seg riktigt seg drog hem fr¨ån so'n .  Idag ska jag träffa min saris, får se vad vi ska göra något finns de väll att göra där .
och fan vad kallt de har blivit ute höll på krya ihjäl när jag skulle till bussen i morse:(
nu ska jag ringa pappa sen dra vi hörs.   pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0